Obra musical
Cançons i poemes
Fent el servei militar vaig tenir un despreniment de retina. Aquest fet va obligar-me a deixar el dibuix d’historietes. Per a mi això va ser catastròfic.
Perquè m’animés el meu pare em va regalar una guitarra i un amic seu em va ensenyar nou acords. Era el moment de la represa de l’anomenada Nova Cançó Catalana.
Aquell ambient em va estimular a musicar poemes meus i a compondre les meves pròpies cançons. En vaig fer una bona colla.
En principi vaig cantar les meves cançons amb el Grup Estrop, de Badalona, que girava al voltant del poeta Màrius Sampere. Després amb Albert Feliu, Rosa Maria Leria i Montserrat Cantó vam muntar el grup Elles i Ells, i durant l’any 1964-65 vam actuar moltíssimes vegades per molts dels escenaris del país.
Finalment vaig anar cantant tot sol en festes majors i esdeveniments diversos fins que al 1967 ho vaig deixar definitivament.
Le Bihan & Larreula
Alguns dels meus poemets del llibre Animalari musicats pel meu amic Joan Pere Le Bihan, que, acompanyats amb la seva guitarra, hem cantat a duo i hem rigut a duo per on hem pogut.
Gran èxit del Tots junts a cantar XXII edició
Aquest any la cantata escollida va ser l’Animalari amb música d’Albert Gumí i poemes d’Enric Larreula.
El passat 29 de Maig de 2019, els nens i nenes de les escoles de Girona varen participen al Tots junts a cantar, organitzat per l’escola municipal de música.
Aquest any la cantata escollida va ser l’Animalari amb música d’Albert Gumí i poemes d’Enric Larreula, una cantata que descriu diferents animals però amb una gran dosis d’humor. Llegir la noticia al web…
UDI 2016 – Animalari, uns poemes bestials
La UDI d’enguany va girar entorn el tema dels animals i concretament es van treballar sis poemes d’Enric Larreula: La Cuca, El Camell, Els Grills, La Puça, El Cargol i Els Capgrossos, que formen part del llibre Animalari, uns poemes plens de jocs de paraules i d’humor
L’Albert Gumí, el formador musical, ha posat música als poemes i s’ha ocupat de treballar amb els mestres i les mestres la manera d’ensenyar les cançons als infants i com aprofitar el text per a recitar-lo acompanyat de paisatges sonors creats per l’alumnat.